Obchodní podmínky Kosmetika-Deluxe.cz
Značkový internetový obchod s kosmetikou Kosmetika-DeLuxe
I. Zboží a garance kvality
- Obchod s kosmetikou Kosmetika-DeLuxe prodává pouze originální zboží.
- Ke každému prodeji je vystaven řádný daňový doklad , který slouží též jako záruční list.
- V nabídce obchodu s kosmetikou jsou značkové výrobky z vybraných světových značek.
II. Objednávání zboží
V internetovém obchodě Kosmetika-DeLuxe se objednává
- INTERNETEM - zboží si vyberete na internetu a vyplníte údaje ke zpracování objednávky - TENTO ZPŮSOB DOPORUČUJEME, objednávka jde přímo do skladu a okamžitě se začíná zpracovávat
- TELEFONEM - na tel.čísle +420 723 466 548 , denně 9.00 - 16.00
- přes SMS - SMS na tel.číslo +420 723 466 548, v SMS uvedete - zboží ( tj. značku např. PAYOT, druh např. AOX a velikost např. 50ml ), jméno, adresu a vybraný způsob dodání ( Česká pošta, PPL )
- Objednávky jsou závazné, kupující uvedením kontaktních údajů a zasláním objednávky potvrzuje znalost obchodních podmínek.
- POTVRZENÍ objednávky provedete kliknutím na odkaz ve zprávě , která dorazí na zadaný email.
III. Objednávky - vyřízení
- Veškeré objednávky vyřizujeme do 2 pracovních dnů od jejich zaslání k nám.
IV. Doručení zboží
Doručení zboží - VŽDY je třeba VYBRAT způsob dodání objednávky. ZPŮSOBY DORUČENÍ: Dobírka - Česká pošta, PPL, osobní odběr na Kladně.
- Dobírka - probíhá přes Českou poštu balíkovou službou, konkrétně se tyto zásilky nazývají obchodní balík, obchodní balíky jsou v rámci celé ČR doručovány expresně do 24h od odeslání.
- Přepravní služna PPL doručuje zboží druhý pracovní den po odeslání. Budete kontaktování na Vámi uvedený telefon zaměstnancem PPL, který Vám balíček předá. Platit lze hotově nebo pomocí kartou přes terminál, který Vám poskytne přepravce PPL.
- Osobní odběr na Kladně - zboží si lze vyzvednout na adrese Poděbradova 923, Kladno (u hlavní třídy), při tomto způsobu doručení získáte slevu 50Kč. Jakmile bude zboží připraveno k odběru, pošleme Vám informační sms.
- POŠTOVNÉ - při objednávce do hodnoty 1500 Kč platíte 129 Kč pro dobírku České pošty a pro PPL. Nad 1500 Kč je POŠTOVNÉ ZDARMA, vždy je výhodné zvážit, zda se nevyplatí objednat druhý kus a mít tak poštovné ZDARMA.
V. Reklamace
- Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoškozené a originálně zabalené, následně je vrácena kupní cena.
- V našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v kterékoliv běžné kamenné prodejně v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem. Na zboží, objednané a zakoupené prostřednictvím www.kosmetika-deluxe.cz poskytujeme záruku v délce minimálně 2 let od data dodání zboží, není-li uvedeno více.
VI. Osobní údaje
- Osobní údaje jsou plně chráněny provozovatelem internetového obchodu, provozovatel zaručuje výhradní použití dat pro potřebu zpracování objednávek internetového obchodu.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Článek 1
Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které má zboží při převzetí kupujícím a které se vyskytnou v záruční době.
Článek 2
Délka záruční doby, vztahující se na veškeré námi nabízené zboží, je minimálně 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím.
Článek 3
Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží originál nebo kopii vydaného prodejního dokladu (faktury - daňového dokladu).
Článek 4
Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího.
Článek 5
Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou.
Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran. Pokud se jedná o vadu odstranitelnou postupuje prodávající následujícím způsobem:
- Odstraní na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do tří týdnů od převzetí oprávněné reklamace. Pokud nebyla věc ještě použita může kupující dle svého uvážení tuto věc vyměnit. V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci.
- Prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu nebo vrátí kupní cenu, jestliže se na opravené věci vada vyskytne opětovně (rozumí se podruhé) nebo pro větší počet vad nelze věc řádně užívat.
Článek 6
Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.